۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۱۲۴۸۲

22 بهمن روز پیروزی خون بر شمشیر است

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردل گفت:22 بهمن نشان دهنده حضور و آمادگی ملت اسلامی ایران و روز پیروزی خون بر شمشیر است.
22 بهمن روز پیروزی خون بر شمشیر است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام سید حسن چراغی صبح امروز درگفت وگو با خبر نگار هفت چشمه اظهار کرد:یوم الله ۲۲ بهمن یادمان حماسه پیروزی، روز استحکام پایه‌های انقلاب، روز تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام (ره)، روز بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و روز ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته‌اند.

وی ۲۲ بهمن را روز عزت اسلام و عظمت خون بر شمشیر بیان کرد و افزود: هوشیاری مردم و زیرکی حضرت امام خمینی(ره) بود که در روز ۲۱ بهمن توطئه دشمنان را پی برده و در ۲۲ بهمن سال ۵۷ انقلاب اسلامی پیروز و نظام پلید شاهنشاهی سقوط کرد و ما هر سال بواسطه این انقلاب عزیز ایام الله دهه فجر را گرامی می‌داریم.

چراغی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مواهب الهی اقتدار و عزت را نصیب ملت ایران کرده و دست بیگانگان را از منابع این کشور کوتاه کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی اردل افزود: در شرایطی که بسیاری از کشورهای جهان در آتش اختلافات می‌سوزند و مردم آنها از امنیت و آسایش برخوردار نیستند، به برکت انقلاب اسلامی، استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری الهی ومقتدر مقام معظم رهبری امنیت و آسایش در ایران حکمفرما بوده و هر روز شاهد پیشرفت و توسعه ایران اسلامی هستیم.

انتهای پیام/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۴:۱۰

29 Dec 2019